Monday, May 11, 2009

MIHAS




lalu jeww kat kedai ni awek yg tgh tu sapa "bang...2x rasa la meatball kitaorang bang sedap nie" aku pun rasa mmg sedap tapi tak beli gak wakakakakaka..... tapi awek yg tgh tu mmg cun sapa ntah nama dia? lupa nak tanye nama...










awek nie cun gak nie terpikat hati aku melihat dia
sungguh menyejukan hati (wakakakakakaka) tgh bermimpi
lupe lak nak amik no email keww no pon keww leh bg gambar ni kat dia


















Sime Darby nyerr booth













Nie lak jual air displat keta wakakakakakaka












lawa diorang nie menulis khat pandai tul

2 comments:

Mohd Termizi said...

Ske tgk awek yg ader kat situ....apasal tak tanyer diorg ader facebook ke tak....kekekekek

danz said...

hehehehehe sibuk snap gambo jeww lupe lak nak tanye