Sunday, June 7, 2009

Malam Bersanding

satunyer2 gambo bunga api yg berjaya aku amik dlm kedaan gelap gulita takde lighting.... hehehehe aku bangga...

salah satu gamba penyejuk mata memandang hehehehe mana aku snap pict mesti ada gambo penyejuk mata nie

hehehehe apamacam ade mcm pro tak?

hehehehehe edit sikit udah

Pelamin

keris antara senjata pahlawan melayu serta lambang seorang raja

di atas undangan mak andam @ sepupu aku so aku pun menyertai sesi bergambar pengantin nie...... tak kenal pun lanyak jewww wakakakaka dia dah mmg ade official photografer dia. so sebelum aku snap aku mintak izin dulu...... kang tak pasal kena sound gan OP dia.... aku agak puas hati jugak la dgn gambar yg aku amik haritu bertambah lg satu knowledge aku wakakaka blajo sendiri2 jeww sambil bantuan rakan seperjuangan hehehe...... ader bnyk lg gambo nie tak edit lg.. lotih tul nak edit gambo nie..... dan tak salah aku majlis nie berlangsung pada 30/5/2009

No comments: